maandag 16 mei 2011

Volslanke modellen maken mooie kleren

De nieuwste campagne met een mollig model van H&M staat in schril met de laatste van de Zweedse modeketen waar het superslanke model Gisele Bundchen in verscheen.
De nieuwste affiches van H&M ogen erg verfrissend in tegenstelling tot de duizenden talloze stereotype beelden van modemerken. Het volslanke model Tara Lynn toont trots haar lichaam in een badpak voor de laatste collectie van de lijn voor grote maten 'Big is Beautiful', ze verschijnt ook in een jumpsuit met luipaardenprint. Het Amerikaanse model poseerde ook al in Elle, Glamour en een plussize versie van V Magazine. Het model voelde zich echter niet altijd zo goed in haar vel. "Ik had maatje 44-46 als tiener en dat was niet makkelijk. Op mijn zestiende had ik het gevoel alsof mijn gewicht me tegenhield."

De markt van modebewuste ontwerpen voor grote maten groeit, aangezien de vraag ook stijgt, vooral bij jongeren. (ep)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten